Tuesday 17 January 2012

TENSION

Semua xfaham apa yang aku fikirkan...kenapa muka dia jew yang aku selalu nampak...aku benci la jadi mcm ni huhuhu....kenapa dia xpenah nak faham aku...jumpa x semuayer x...kat cni jewla aku leh luahkan...sedih ngn sikap dia yang wat aku mcm ni nak kata derita xla sampai mcm tu...first tentu la family aku yang sporting n ceria heheh.mmmmmmuahhh ilove u...masalahyer yang ke 2 ni..nak kater bf memang la tapi tahla sedih jew..aku xtahu sama ada aku sanggup tunggu dia..perkenalan kami pon dah masuk 9 tahun..ni pon aku xtahu la dia ingat ke x....aku harap dia ingat..aku tension biler tgk kawan2 aku menangkan dia...yer aku tahu aku xla sempurna mana...tapi aku cube wat yang terbaik dalam hubungan aku n dia..aku sedih la ngn sikap dia yang selalu pentingkan keja..aku tgk owang lain pon keja gak tapi ada masa n family...aku suka dia sayangkan family dia..tapi aku???aku xtahu dia sayang aku mcm ner...aku xmarah dia mungkin silap aku terlalu bergantung pada dia aku cube tok lupakan dia tapi xleh...aku perlukan dia...dia susah kalo jumpa aku...aku leh kire ngn jari baper kali kiter owang jumpa...aku sedih dia wat aku mcm ni...aku xtahu apa salah aku...dia balik umah pon xjumpa aku...aku sedih ngn sikap dia aku xminx banyak kat dia cume aku nak dia jumpa aku tu jew...susah sangat ker permintaan aku ni????aku xtahu la selama 9 tahun ni akuy dah mula rase sedikit bosan dengan peragainyer..tiap kali solat aku minx allah beri akyu kesabaran dengan apa yang aku rase...aku hanya inginkannya...bukan yang lain...tolong faham isi hati aku....

2 comments:

  1. hey dear..
    1st of all, just nak intro, I'm also a military gf. :) call me wani. Urm, saya boleh faham luahan hati awak, pasal terasa si dia pentingkan kerja, tak boleh jumpa, etc. Saya pun sejak si dia pindah tempat kerja ke seberang Laut China Selatan, dah dekat 5 bulan tak dpt jumpa. Tunggu sms, sehari tu dpt la 1 kot, tu pon KALAU dapat. kol asyik tak jawab or kene rejek je.. huhu..

    ape pun, saya just kuatkan hati, yakin dengan janji kami dan sabar je dulu. insyaALLAH bila dia dah lama kerja, beban tu akan kurang sikit.. mula2 nak bertapak ni, memang susah... lagi2 kalau dpt kerja di tmpt yg bizi..

    saya harap awak pun boleh bergembira, teruskan hidup awak macam biasa. kita perempuan ni memang suka perhatian dari si dia, tapi percayalah, kalau kita asyik merungut pasal dia, dia pun susah hati juga... beban tanggungjawab di bahu ada banyak, dok risaukan gf lagi, keluarga lagi..

    it's good awak luahkan perasaan awak.. jadi takdelah tension sgt kan... cuma awak teruskanlah dengan apa yg patut awak lakukan supaya awak akan happy..... hidup ni pendek utk disia2kan dengan bersedih n stress.. semoga awak dan si dia akan dapat jumpa nanti k :)

    take care..

    ReplyDelete