Saturday 7 January 2012

KISAH AKU

Assalamualaikum....harap semua chat..ni blog petama saya thanks kawan2 banyak bantu kita dalam blog ni biasala kita xtahu ape2 pon yang kita tahu FB jer..ada benda ni bleh gak kiter buat luahan rasa xpayah lagi dengar suria fm "bicara hati" eh yekew kowang semua dengar la sendiri heheh...aku ni nampak jew ganas tapi dalam diri ni selembut kapas taw...arini xtahu nak wat paper so aku suruh kawan aku tolonglkan wat blog ni...skang blog dah ada mcm2 la aku nak tulis..tentangf hati, perasaan n mcm2 lagi...aku ni suka yang happy2 tapi bile malam jew mula lah jiwang layan yang sedih2 plak heheh....nama aku siti nuratiqah hussuin...aku ada 5 orang adik beradik..aku dah ada yang special dalam hati aku..aku sayang dia tapi sayang lagi family aku huhu...aku anak ke4 daripada 5 adik beradik heheh..aku study kat unisel kos pendidikan...aku xtahu nak tulis apa lagi heheh...aku sayang family aku, kawan2 aku n semua la....

No comments:

Post a Comment