Friday 9 March 2012

rinduyer.......putus pon

samekom arini dah 2 minggu aku putus ngn dia....dia dah berpuyer..nak marah dah jodoh harap dia sedar yang aku cintakan dia ikhlas...tapi xpelah...aku tetap sayang dia sebagai sahabat..tapi aku pening la biler balik umah semua tyer aku tentang ia...aku sedih xtaw nak cakap apa...tolongla jgn tyer aku lagi pasal dia...aku dah cube yang terbaik tapi xleh...ape perlu aku lupakan diia???aku xtahu silap aku kenapa ko tinggalkan aku..aku dah cube..aku dah janji tapi maner janji ko kat aku lak??/silap ker aku cintakan ko...kalo aku tahu jadi mcm ni aku xnak kenal ko...aku benci ko...ni ker ya allah ujian yang aku kena terima...xda ker jodoh aku ngn dia???aku xkuat nak hadapi semua ni ya allah...selamatkan aku...selamatkan hati aku..tabahkan aku...berilah kesabaran pada diriku...xpala aku xsalahkan takdir...dia masih lelaki terbaik pada diri aku..aku rela ko lepaskan aku sebab aku bukan perempuan yang sempurna..anggapla semua gambar..kenangan kiter bersama...sampai biler2 ko masih kawan baik aku..aku doakan yang terbaik untuk ko...harap allah beri ko kegembiraan di dunia n diakhirat...dan aku doa sangat ko sedar aku ikhlas cintakan ko...selamat tinggal sahabattku.....

2 comments:

  1. salam...blogwalking dan terjumpa blog u...saya pun pernah melalui pengalaman ni...mungkin bercakap lebih mudah, tapi percayalah...insya allah masa akan menyembuhkan...jika dia dah ditakdirkan utk menjadi milik u, dia akan kembali. jika tidak, u akan jumpa lelaki yang lebih baik...

    ReplyDelete
  2. Salam.

    insyaALLAH, kalau sudah begini takdirnya, satu hari nanti kesakitan itu akan pulih. apa jua caranya pun, awak yakin je, awak akan bangkit semula. sama ada bersama dia atau orang lain, mahupun tanpa pasangan, apa pun dugaan yang awak lalui, ALLAh takkan beri yang awak tak mampu hadapi. Doa untuk awak sentiasa ada dlm ingatan org2 yg menyayangi awak.. all the best k.. ALLAh loves you!!

    ReplyDelete